2009. február 1., vasárnap

MLM: üzlet vagy átverés?

De mi is az az MLM? Nem akarom részletesen taglalni, de kis hazánkban egyre jobban elterjedt módszer.Személy szerint a csak MLM-re épülő módszereket nem szeretem, de találkoztam már olyan lehetőséggel ami ötvözi az MLM-ben található kis jót egy nagyszerű rendszerben, amit szivesen ajánlok /részletek a tavmunkanet.hu oldalon/. Mindenesetre szintén igaz ide is: csak óvatosan, hiszen sokan vannak akiknek rossz tapasztalaik vannak. Egy érdekes cikket ajánlok: www.antimlm.hu/node/84

2 megjegyzés:

  1. egy érdekes cikket és egy terjedelmes tanulmányt ajánlok ebben a tárgyban, a http://www.magamura.hu oldalon érhető el

    ez nem "csak egy csali", gyakorlat és tapasztalat van mögötte, de persze ez sem tud mindent elmondani ...

    VálaszTörlés
  2. Szép napot kívánok az OPUS MEDIATORNAK!
    Nagyon elkeserített az a tény, hogy 1 hónap múlva (a kérésemtől számítva) küldtek ki egy levelet, melyben feltüntettek 12 otthon végezhető munkát. A legelszomorítóbb az volt, hogy 5180Ft.tól 9960Ft-ig "kapnék" is munkát. Én úgy gondolom és az elmúlt évek tapasztalatai alapján gondolom, hogy a munkalávalónak nem kell befektetni ilyen nagy összegeket, hogy dolgozhasson. Ebben a nehéz helyzetben 100%-osan kihasználják a munkát kereső embereket!!! Én is gondolkodtam rajta, hogy nekem is ezt kellene csinálni, de én lelkiismeretem nem engedi (sajnos)!!! Nagyon remélem, hogy senki nem fog bedőlni ennek a cégnek!
    Egy 2 gyermekét egyedül nevelő anya!

    VálaszTörlés

Nem akarunk senki felett ítélkezni, mi csak tényeket közlünk, döntsön az olvasó!